Modalități de livrare
Oferim modalitatea de livrare: Colete-Online.
Livrare prin Colete-Online
Produsele comandate se livrează în toată țara exclusiv prin Colete-Online. Comenzile plasate și confirmate telefonic de luni până vineri, până la ora 17:00, vor fi procesate în aceeași zi și livrate de agenții Colete-Online.
Termenul mediu de livrare este de 3-5 zile lucrătoare dacă produsul este în stoc și 7-10 zile lucrătoare dacă produsul nu este în stoc, calculate de la preluare. Agenții Colete-Online nu fac livrări sâmbăta după ora 14:00 și duminica.
Vei putea urmări online stadiul expediției pe site-ul curierului, introducând ID-ul expediției primit pe email.
Costul pentru transport va fi specificat în funcție de curierul ales, iar prețul final va fi afișat în pagina de check-out.
Modalități de plată
Îm oferim momentan următoarele modalități de plată:
Ramburs sau numerar
Vei plăti direct curierului contravaloarea coletului la livrare.
Plata online folosind cardul
Poți efectua plata online folosind cardul personal, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Platforma de plată: Netopia.
Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizezi:
Codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații).
Data de expirare.
Ultimele 3 cifre de pe banda cu semnătura de pe spatele cardului.
Indiferent de valuta contului tău, tranzacțiile se realizează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente. Procesarea datelor cardului se face exclusiv prin intermediul platformei Netopia.
Important: Pe extrasul de cont, tranzacția va apărea cu denumirea „MonMaison”.
Dacă dorești anularea unei tranzacții, te rugăm să ne contactezi imediat la telefon: +40 744 830 864 sau prin email: contact@monmaison.ro.
Anularea se face în maximum 24 de ore lucrătoare dacă produsul nu a fost expediat. Dacă produsul a fost deja expediat, returul se face conform politicii Schimburi & Returnări.
După anularea unei tranzacții, banca emitentă va debloca suma blocată în 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Schimburi & Returnări
Dacă, din orice motiv, după ce ai recepționat comanda, nu ești mulțumit de produsele primite, le poți returna fără probleme. Returul nu se acceptă dacă ambalajul este desigilat.
Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), ai la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a ne anunța despre intenția de retur.
Pași pentru retur:
Completează formularul de retur primit în colet, specificând numărul comenzii și modalitatea de compensare:
Înlocuirea produsului cu un altul disponibil pe monmaison.ro.
Rambursarea contravalorii produsului returnat.
Transportul pentru returnarea produselor se face prin Colete-Online, costul fiind suportat integral de noi.
Condiții speciale pentru retur:
Dacă produsul ales în schimb este mai ieftin, îți vom returna diferența în contul bancar.
Dacă produsul ales este mai scump, vei achita diferența ca în cazul unei noi comenzi.
Important: Rambursarea banilor va avea loc în maximum 14 zile calendaristice de la primirea formularului de retur.
Garanția produsului
Produsele comercializate pe monmaison.ro sunt originale, achiziționate din Uniunea Europeană de la distribuitori autorizați.
Termenul de garanție este de 30 de zile pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Garanția nu afectează drepturile conferite de legislația în vigoare.
Telefonul Consumatorului – InfoCons
📞 021-9551 (linie telefonică cu tarif normal) – pentru sesizări și reclamații adresate Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor.
Date de contact actualizate: 📧 Email: contact@monmaison.ro 📞 Telefon: +40 744 830 864
Copyright © 2024 Mon Maison | All Rights Reserved | Made by Pro-Xdesign